HTML

Death before disconnect

Friss topikok

Linkblog

mElegem van!

2008.07.08. 01:14 :: Netszamuráj

Hát a gomba…, azaz a bombagyáratot olvasom, mint minden rendes fehér ember! Ottan olvastam, hogy a buzernyákok már megint felvonulnak. Ezek az istentelen lények aztat hiszik magukról, hogy ugyanolyan jogaik vannak, mint nekem meg a cimbijeimnek. Pedig nem, eztet mán’ a Tomket is megmondta.

Szombat délelőtt, a homik tüntetése előtt összejöttünk Karesz lakásán, söröztünk, ahogy a heterókhoz illik. Persze Borsodit ittunk, mint minden igaz magyar, nem valami külföldi szart, azt csak a fartúrók isszák. Pityesz belökött még egy kis poreszt, két szöszi nyalta-falta egymást. Valami észkombájn, talán a Makesz megkérdezte, hogy ezek most nem buzik? Persze letorkoltuk, hiszen az tök normális, hogy két nő puszikálja egymás mindzsóját: attól lesz jó kemény a cerkánk!

4-5 sör után felkerekedtünk, és elindultunk buzit verni. Karesz hozta a bajonettjét, hátha egy kicsit összepirosozhatja. Makesz a teleszkópos botját hozta, én meg csak a jó öreg Martensemet húztam fel, ezek ellen a puhányok ellen az is elég lesz. Van ugyan egy nuncsakum is, de múlt évben is úgy könyökön vágtam magamat, hogy két hétig zsibbadt a kezem.

Valamelyik mellékutcában összefutottunk még három cimbivel, persze mind jófej bombagyár lakók. Mindenkinél volt kő, ahogy kell. Kegyetlen jó volt rázni a kordont 50 másik kopasszal együtt, éreztük az erőt! Minket most senki sem állíthat meg, pláne nem néhány buzeráns. Tudtam, hogy ma jónéhány ratyinak elkenjük száját!

Mikor odaért a menet elkezdtük dobálni a köveket. Sajnos rohadt sok zsernyák volt, akik védték a tetves buzikat a pajzsaikkal. Sikerült szétszednünk a kordont, és berontanunk. A mocskos fakabátok minket ütlegeltek a gumibotjaikkal, ahelyett, hogy a fartúrókat verték volna. Azt hiszem nekem is elrepedt a bordám, lehet, hogy fel is fogom őket jelenteni a jogvédőknél. Csak az vigasztal, hogy sikerült szétvernünk egy rendőrautót. Mocskos ÁVH-sok!

Este összejöttünk megint Karesznál, néztünk egy kis szöszis filmet levezetésnek. Másnap valaki linkelt nekem egy cikket, hogy a németek azt írták, hogy szélsőjobboldaliak támadták meg a homikat. Ezt az ordas kamut! (Persze én nem tudok németül, de a Makesz lefordította, mert valamit gagyog dojcsul. Akkor tanulta, amikor kint melózott egy építkezésen, mint svárcárbájter, vagy mi.) Eddig csipáztam a fritzeket, mert a II. vh-ban jól tolták, de most kiábrándultam belőlük. Puhány népség, ott állítólag három napos fiesztát szerveztek az istentelen buzoidok, és még kordon sem kellett. Hihetetlen, hogy mennyire elmaradott népek vannak!

1 komment

Címkék: pride gay buzi buzik homokos bombagyár parade melegfelvonulás homokosok

A bejegyzés trackback címe:

https://netszamuraj.blog.hu/api/trackback/id/tr78558158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celtic 2012.03.24. 12:07:50

Kesve olvasom, de tetszik :)
süti beállítások módosítása